dijous, 13 de setembre del 2012

una targeta més i el llibre del guillem

Com que no vaig quedar del tot satisfeta amb una de les targetes per enviar a la Maria, avui he cridat la musa i l'he posat a treballar. Aquest n'és el resultat:



A part d'aquesta targeta improvisada, us volia mostrar el llibre antic alterat que vaig convertir en el llibre de Sant Jordi ideal per regalar al Guillem. Un llibre totalment personalitzat que vam treballar al taller que va organitzar la Neus a l'Avioncitos.
El punt de llibre ens el va regalar la Montserrat el segon dia de taller. Tots els que va fer i va repartir van quedar preciosos i em van servir d'inspiració per fer-ne un grapat que vaig regalar a gent de casa i companys de feina (gràcies!!!!).











Ens llegim!
Petons...

1 comentari:

  1. La targeta nova es molt maca... m'agrada el text amb les banderetes....
    I el llibre de Sant Jordi que heu fet amb la Neus es preciós...
    Petons...

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!