dilluns, 21 de gener del 2013

swapp rosa verdosa #1

fa moltes setmanes que tinc pendent aquesta entrada... des d'abans de nadal que vaig deixar de banda el bloc i m'ha costat tornar-hi.
la culminació del swapp organitzat per la rosa verdosa va ser rebre el meu regal... va arribar a finals de novembre, i venia des de Gandia. La Iva, d' Scrap i Pebre va preparar aquest kit:





És tant.. tant, tant! Em va agradar molt, la Iva m'explicava a la postal que havia indagat pel meu bloc intentant fer alguna cosa seguint el meu estil, i vaja si ho va aconseguir. Un bloc de notes, una funda de CD, un punt de llibre, i la postal nadalenca. Molt senzill però alhora molt treballat. Moltes gràcies Iva!

Si mai passeu prop de Gandia no deixeu de visitar la seva botiga, un repte personal que amb la seva valentia, constància i aquestes mans que té, de ben segur que vindrà carregat de moltes coses bones.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!